Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 30
دوره 29
دوره 28
دوره 27
دوره 26
دوره 25
دوره 24
دوره 23
دوره 22
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
دوره 11
دوره 10
دوره 9
دوره 8
دوره 7
دوره 6
دوره 5
دوره 4
دوره 3
دوره 2
دوره 1
همه
آ
21
ا
3
ب
5
پ
21
ت
ث
4
ج
چ
3
ح
4
خ
6
د
1
ذ
4
ر
2
ز
ژ
3
س
1
ش
ص
ض
2
ط
2
ظ
10
ع
غ
5
ف
1
ق
6
ک
2
گ
3
ل
19
م
11
ن
4
و
2
ه
ی
ا
ابن سینا
امکان یا امتناع معاد جسمانی و ارتباط آن با ساختار زبان دین از دیدگاه ابن سینا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 64-88]
اجتماع
نظریۀ عدالت اجتماعی علامه طباطبایی و مبانی آن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 93-117]
اخلاق
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
ادراکات اعتباری
نظریۀ عدالت اجتماعی علامه طباطبایی و مبانی آن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 93-117]
ارزش و هدف
معنای معنا در چهار دوره زندگی تولستوی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 34-62]
استخدام
نظریۀ عدالت اجتماعی علامه طباطبایی و مبانی آن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 93-117]
استنباطگرایی
رهایی از جزم سوم تجربهگرایی؛ طرد بازنماییگرایی و حرکت به سوی استنباطگرایی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 152-175]
اسلام تمدنی
امکان تمدن اسلامی در دنیای کنونی؛ نگاهی به مبانی و ظرفیتها
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 60-82]
اعتبار
مسئلۀ عینیت در عدالت اجتماعی
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 65-92]
اعتباریات اجتماعی
اعتباریات اجتماعی و ضرورت عدالت
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 4-34]
اعتقاد دینی
تبیین همسویی دیانت و عقلانیت
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 84-107]
الگوها
کانت و الگوی معماری در فلسفهورزی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 157-175]
الگوی کانت
کانت و الگوی معماری در فلسفهورزی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 157-175]
الهیات جدید
پارادایمهای الهیاتی و مسئله شرّ؛ با تأکید بر آرای برایان دیویس
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 165-191]
الهیات سنتی
پارادایمهای الهیاتی و مسئله شرّ؛ با تأکید بر آرای برایان دیویس
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 165-191]
انسان
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
انسان
نقادی نظریه فخر رازی درباره رنجبودن لذات حسی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 110-128]
انسانشناسی فلسفی
اعتباریات اجتماعی و ضرورت عدالت
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 4-34]
انسان کامل
شخص کامل از دیدگاه فخر رازی
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 89-113]
انسانمحوری
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
انسانیت
منشأ الزامهای اخلاقی از نظر کریستین کرسگارد
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 114-147]
ب
باروخ برودی
سقط جنین و استدلال ”آغاز فعالیت مغز“
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 63-83]
بازنماییگرایی
رهایی از جزم سوم تجربهگرایی؛ طرد بازنماییگرایی و حرکت به سوی استنباطگرایی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 152-175]
برایان دیویس
پارادایمهای الهیاتی و مسئله شرّ؛ با تأکید بر آرای برایان دیویس
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 165-191]
پ
پارادایم
اعتباریات اجتماعی و ضرورت عدالت
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 4-34]
پارادایمهای الهیاتی
پارادایمهای الهیاتی و مسئله شرّ؛ با تأکید بر آرای برایان دیویس
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 165-191]
پژوهشهای اجتهادی
تبیین همسویی دیانت و عقلانیت
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 84-107]
پژوهشهای فلسفی
تبیین همسویی دیانت و عقلانیت
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 84-107]
پیامبر
فخر رازی و میراث سینوی در مسئله کلام الهی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 108-127]
ت
تألیف
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
تأمین اجتماعی
تبیین مفهومی نظریه عدالت اجتماعی در اندیشه شهید صدر
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 35-64]
تاریخ فلسفه
کانت و الگوی معماری در فلسفهورزی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 157-175]
تبارشناسی
گفتمان بهمثابه روششناسی مطالعه تمدن
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 83-109]
تجسّد
کلمه الهى: واسطه پیدایش موجودات در مسیحیت و اسلام
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 4-19]
تجلّی
کلمه الهى: واسطه پیدایش موجودات در مسیحیت و اسلام
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 4-19]
تحلیل
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
تصرف و اختصاص
اعتباریات اجتماعی و ضرورت عدالت
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 4-34]
تطابق عوالم
تطابق ظهور ملکی با حقیقت ملکوتی قرآن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 149-164]
تطورشناسی
گفتمان بهمثابه روششناسی مطالعه تمدن
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 83-109]
تعادل اجتماعی
تبیین مفهومی نظریه عدالت اجتماعی در اندیشه شهید صدر
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 35-64]
تکافل عمومی
تبیین مفهومی نظریه عدالت اجتماعی در اندیشه شهید صدر
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 35-64]
تکثر
تنوّع اسلامی در فرایند تمدنی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 4-27]
تمثیل
امکان یا امتناع معاد جسمانی و ارتباط آن با ساختار زبان دین از دیدگاه ابن سینا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 64-88]
تمدن
تنوّع اسلامی در فرایند تمدنی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 4-27]
تمدن
گفتمان بهمثابه روششناسی مطالعه تمدن
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 83-109]
تمدن اسلامی
الهیات اجتماعی و تمدن اسلامی (بررسی آرای محمد فتحالله گولن درباره تمدن اسلامی)
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 28-59]
تمدن اسلامی
امکان تمدن اسلامی در دنیای کنونی؛ نگاهی به مبانی و ظرفیتها
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 60-82]
توافق فرضی
دفاع از الزامآوربودن توافق فرضی در نظریۀ عدالت رالز
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 129-151]
توحید
تنوّع اسلامی در فرایند تمدنی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 4-27]
تولستوی
معنای معنا در چهار دوره زندگی تولستوی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 34-62]
ج
جان رالز
دفاع از الزامآوربودن توافق فرضی در نظریۀ عدالت رالز
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 129-151]
جاودانگی
مبانی و ادله فناناپذیری نفس در اندیشه ملاصدرا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 43-63]
جبر و اختیار
بررسی و نقد نظریه حکیم سبزواری در تبیین «أمر بین أمرین»
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 20-42]
جزم سوم تجربهگرایی
رهایی از جزم سوم تجربهگرایی؛ طرد بازنماییگرایی و حرکت به سوی استنباطگرایی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 152-175]
ح
حرکت جوهری
مبانی و ادله فناناپذیری نفس در اندیشه ملاصدرا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 43-63]
حسن و قبح
نظریۀ عدالت اجتماعی علامه طباطبایی و مبانی آن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 93-117]
حکمت متعالیه
مبانی و ادله فناناپذیری نفس در اندیشه ملاصدرا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 43-63]
خ
خدا
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
خرد ذهنی
فلسفه و بحرانِ خرد در اندیشه هورکهایمر
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 148-174]
خرد عینی
فلسفه و بحرانِ خرد در اندیشه هورکهایمر
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 148-174]
خودآگاهی
منشأ الزامهای اخلاقی از نظر کریستین کرسگارد
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 114-147]
د
دانش بشری
تبیین همسویی دیانت و عقلانیت
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 84-107]
دکارت
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
دِوُرکین
دفاع از الزامآوربودن توافق فرضی در نظریۀ عدالت رالز
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 129-151]
دیالکتیک
فلسفه و بحرانِ خرد در اندیشه هورکهایمر
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 148-174]
دیانت
تبیین همسویی دیانت و عقلانیت
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 84-107]
دین
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
ذ
ذهن اندیشناک
منشأ الزامهای اخلاقی از نظر کریستین کرسگارد
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 114-147]
ر
رسول خدا(ص)
تطابق ظهور ملکی با حقیقت ملکوتی قرآن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 149-164]
رنج
نقادی نظریه فخر رازی درباره رنجبودن لذات حسی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 110-128]
روش ریاضی
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
روش هندسی
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
ز
زبان دین
امکان یا امتناع معاد جسمانی و ارتباط آن با ساختار زبان دین از دیدگاه ابن سینا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 64-88]
زندگی
معنای معنا در چهار دوره زندگی تولستوی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 34-62]
س
سُبُل و صراط
تنوّع اسلامی در فرایند تمدنی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 4-27]
سعادت
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
سقط جنین
سقط جنین و استدلال ”آغاز فعالیت مغز“
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 63-83]
ش
شهید صدر
تبیین مفهومی نظریه عدالت اجتماعی در اندیشه شهید صدر
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 35-64]
ط
طبیعت
مسئلۀ عینیت در عدالت اجتماعی
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 65-92]
طرح مفهومی
رهایی از جزم سوم تجربهگرایی؛ طرد بازنماییگرایی و حرکت به سوی استنباطگرایی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 152-175]
ظ
ظاهر و باطن
تطابق ظهور ملکی با حقیقت ملکوتی قرآن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 149-164]
ظرفیتها
امکان تمدن اسلامی در دنیای کنونی؛ نگاهی به مبانی و ظرفیتها
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 60-82]
ع
عدالت
اعتباریات اجتماعی و ضرورت عدالت
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 4-34]
عدالت اجتماعی
تبیین مفهومی نظریه عدالت اجتماعی در اندیشه شهید صدر
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 35-64]
عدالت اجتماعی
مسئلۀ عینیت در عدالت اجتماعی
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 65-92]
عدالت اجتماعی
نظریۀ عدالت اجتماعی علامه طباطبایی و مبانی آن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 93-117]
عدالت اعتباری
نظریۀ عدالت اجتماعی علامه طباطبایی و مبانی آن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 93-117]
عرفان
بررسی و نقد نسبتهای محمدرضا حکیمی به فیلسوفان
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 118-148]
عقلانیت
تبیین همسویی دیانت و عقلانیت
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 84-107]
عقل قدسی
فخر رازی و میراث سینوی در مسئله کلام الهی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 108-127]
علمِ اسلامی
الهیات اجتماعی و تمدن اسلامی (بررسی آرای محمد فتحالله گولن درباره تمدن اسلامی)
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 28-59]
عوالم ثلاث
تطابق ظهور ملکی با حقیقت ملکوتی قرآن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 149-164]
ف
فخر رازی
شخص کامل از دیدگاه فخر رازی
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 89-113]
فخر رازی
نقادی نظریه فخر رازی درباره رنجبودن لذات حسی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 110-128]
فطرت
مسئلۀ عینیت در عدالت اجتماعی
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 65-92]
فلسفه
بررسی و نقد نسبتهای محمدرضا حکیمی به فیلسوفان
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 118-148]
فلسفه و فیلسوف
کانت و الگوی معماری در فلسفهورزی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 157-175]
ق
قرآن
تطابق ظهور ملکی با حقیقت ملکوتی قرآن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 149-164]
ک
کارکرد مغز
سقط جنین و استدلال ”آغاز فعالیت مغز“
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 63-83]
کرسگارد
منشأ الزامهای اخلاقی از نظر کریستین کرسگارد
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 114-147]
کلام خدا
فخر رازی و میراث سینوی در مسئله کلام الهی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 108-127]
کلمه الهی
کلمه الهى: واسطه پیدایش موجودات در مسیحیت و اسلام
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 4-19]
کلمه محمدیه
کلمه الهى: واسطه پیدایش موجودات در مسیحیت و اسلام
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 4-19]
کمال
شخص کامل از دیدگاه فخر رازی
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 89-113]
گ
گفتمان
گفتمان بهمثابه روششناسی مطالعه تمدن
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 83-109]
گفتوگوی ادیان
الهیات اجتماعی و تمدن اسلامی (بررسی آرای محمد فتحالله گولن درباره تمدن اسلامی)
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 28-59]
ل
لذت
نقادی نظریه فخر رازی درباره رنجبودن لذات حسی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 110-128]
لذت عقلانی و لذت محسوس
نقادی نظریه فخر رازی درباره رنجبودن لذات حسی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 110-128]
لوگوس
کلمه الهى: واسطه پیدایش موجودات در مسیحیت و اسلام
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 4-19]
م
ماکس هورکهایمر
فلسفه و بحرانِ خرد در اندیشه هورکهایمر
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 148-174]
مبانی
امکان تمدن اسلامی در دنیای کنونی؛ نگاهی به مبانی و ظرفیتها
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 60-82]
متمایز
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
محتوای تجربی
رهایی از جزم سوم تجربهگرایی؛ طرد بازنماییگرایی و حرکت به سوی استنباطگرایی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 152-175]
محمدرضا حکیمی
بررسی و نقد نسبتهای محمدرضا حکیمی به فیلسوفان
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 118-148]
مدرنیته
الهیات اجتماعی و تمدن اسلامی (بررسی آرای محمد فتحالله گولن درباره تمدن اسلامی)
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 28-59]
مرگ مغزی
سقط جنین و استدلال ”آغاز فعالیت مغز“
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 63-83]
مسئله شرّ
پارادایمهای الهیاتی و مسئله شرّ؛ با تأکید بر آرای برایان دیویس
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 165-191]
معاد
امکان یا امتناع معاد جسمانی و ارتباط آن با ساختار زبان دین از دیدگاه ابن سینا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 64-88]
معاد جسمانی
امکان یا امتناع معاد جسمانی و ارتباط آن با ساختار زبان دین از دیدگاه ابن سینا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 64-88]
معاد روحانی
امکان یا امتناع معاد جسمانی و ارتباط آن با ساختار زبان دین از دیدگاه ابن سینا
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 64-88]
معاصرت
تنوّع اسلامی در فرایند تمدنی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 4-27]
معقول ثانی فلسفی
مسئلۀ عینیت در عدالت اجتماعی
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 65-92]
معماری
کانت و الگوی معماری در فلسفهورزی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 157-175]
معنا
معنای معنا در چهار دوره زندگی تولستوی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 34-62]
معنای زندگی
کانت و جعل معنای زندگی در دوره مدرن
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 4-33]
معنای زندگی
معنای معنا در چهار دوره زندگی تولستوی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 34-62]
مفصلبندی
گفتمان بهمثابه روششناسی مطالعه تمدن
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 83-109]
مکتب تفکیک
بررسی و نقد نسبتهای محمدرضا حکیمی به فیلسوفان
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 118-148]
ن
نسبیت
مسئلۀ عینیت در عدالت اجتماعی
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 65-92]
نسبیگرایی
فلسفه و بحرانِ خرد در اندیشه هورکهایمر
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 148-174]
نظریه استخلاف
تبیین مفهومی نظریه عدالت اجتماعی در اندیشه شهید صدر
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 35-64]
نظریه «امر بین امرین»
بررسی و نقد نظریه حکیم سبزواری در تبیین «أمر بین أمرین»
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 20-42]
نظریه تفویض
بررسی و نقد نظریه حکیم سبزواری در تبیین «أمر بین أمرین»
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 20-42]
نظریه جبر
بررسی و نقد نظریه حکیم سبزواری در تبیین «أمر بین أمرین»
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 20-42]
نظریه عدالت
دفاع از الزامآوربودن توافق فرضی در نظریۀ عدالت رالز
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 129-151]
نظریه کسب
بررسی و نقد نظریه حکیم سبزواری در تبیین «أمر بین أمرین»
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 20-42]
نفس
شخص کامل از دیدگاه فخر رازی
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 89-113]
نفس
فخر رازی و میراث سینوی در مسئله کلام الهی
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 108-127]
نگرش انسان - جهانی
کلمه الهى: واسطه پیدایش موجودات در مسیحیت و اسلام
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 4-19]
و
واضح
روش دکارت: ریاضی یا هندسی؟
[دوره 22، شماره 87، 1396، صفحه 128-156]
وحدت
تنوّع اسلامی در فرایند تمدنی
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 4-27]
وحیانیبودن الفاظ قرآن
تطابق ظهور ملکی با حقیقت ملکوتی قرآن
[دوره 22، شماره 86، 1396، صفحه 149-164]
وضعیت نخستین
دفاع از الزامآوربودن توافق فرضی در نظریۀ عدالت رالز
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 129-151]
ه
هویت
الهیات اجتماعی و تمدن اسلامی (بررسی آرای محمد فتحالله گولن درباره تمدن اسلامی)
[دوره 22، شماره 88، 1396، صفحه 28-59]
هویت عملی
منشأ الزامهای اخلاقی از نظر کریستین کرسگارد
[دوره 22، شماره 85، 1396، صفحه 114-147]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد