1. «شرک» نیز در قرآن کریم ظلم خوانده شده است: «ظلم عظیم». 2. حدیث على بن مهزیار اهوازى را در «غایة المرام» بحرانى (ص779) ببینید، تا توجه یابید که نظر حضرت ولىعصر«عج» درباره «تکاثر» و شیوع آن، و همچنین محرومماندن انسان ضعیف در کنار آن چیست؟ 3. احادیث متعدد... (الحیاة، ج3، ص296 به بعد، و ج4، ص338 به بعد). 4. احادیث متعدد (الحیاة، ج4، ص341 به بعد). 5. سخن امیرالمؤمنین«ع»، در «نهجالبلاغه»: (ان لایقاروا...). 6. «کافى» ج3، ص568 7. بلکه اگر فتوى یا نظریهاى فقهى منافى با «عدل» بود بطور انى مىرساند که استنباط درست نبوده است. 8. و حتى باید گفت، اجتهاد هم نیست.
Hakimi, M. R. (1994). احکام دین و اهداف دین. Philosophia and Theologia: Dialogues in Criticism and Reflection, 1(1), 107-122. doi: 10.22081/jpt.1994.22905
MLA
Hakimi, M. R. . "احکام دین و اهداف دین", Philosophia and Theologia: Dialogues in Criticism and Reflection, 1, 1, 1994, 107-122. doi: 10.22081/jpt.1994.22905
HARVARD
Hakimi, M. R. (1994). 'احکام دین و اهداف دین', Philosophia and Theologia: Dialogues in Criticism and Reflection, 1(1), pp. 107-122. doi: 10.22081/jpt.1994.22905
CHICAGO
M. R. Hakimi, "احکام دین و اهداف دین," Philosophia and Theologia: Dialogues in Criticism and Reflection, 1 1 (1994): 107-122, doi: 10.22081/jpt.1994.22905
VANCOUVER
Hakimi, M. R. احکام دین و اهداف دین. Philosophia and Theologia: Dialogues in Criticism and Reflection, 1994; 1(1): 107-122. doi: 10.22081/jpt.1994.22905